Wednesday, March 21, 2012

Aliya & Haziq (Dulu dan Sekarang)

Aliya dulu masa belum boleh berjalan, kalau babah ibu balik kerja ibu babah masuk kena pergi kat aliya.Ambil dan dukung ke, peluk aliya. Sekarang bila dah besar dah pandai jalan waktu babah ibu sampai rumah waktu balik kerja aliya dah tunggu kat pintu atau kekadang berlari ke pintu bila dengar bunyi kereta babah......

Haziq pula dulu masa tak boleh mara kalau haus nak susu haziq menangis je lah. sekarang dah pandai mara ni kalau haus dah pandai cari ibu. waktu babah ibu balik kerja , masuk je rumah kalau haziq ada kat sofa depan , haziq macam nak pergi kat babah ibu. kaki tangan ia semua angkat...

Alhamdulillah lah comel comel babah ibu ni. Terbaik

Haziq pun comel macam kakak. Pakaian Baru Ibu Belikan.... :-)



Haziq ni dah besar. Kalau dukung pun dah rasa berat. Berisi. Tengok mata tu Haziq.......  :-)

Aliya comelnya


Ni Aliya baru balik dari mana........???


Friday, March 9, 2012

Aliya dan Haziq Bergurau :-)



Inilah yang babah ibu suka tengok waktu aliya dan haziq bergurau sama sama. dulu masa aliya seorang tak dapatlah nak main macam ni. sekarang bila haziq dah makin membesar ni boleh lah aliya bermain main bergurau macam ni. selalu aliya kena tarik rambut dengan haziq :-)