Tuesday, May 14, 2013

ALIYA Q1 July 2103 boleh dapat Kunci Rumah dah

Aliya Q1 terbaru 14 Mei 2013
















Tengah survey barang-barang yang diperlukan untuk ALIYA Q1 :-)

Sunday, May 12, 2013

Aliya tak mahu makan tengah hari hari ni

Hari ni pagi babah masak roti canai dengan nasi goreng telur dadar. adik makan banyak. kakak makan sikit.

Tengah hari babah masak sup ayam. kobis goreng kicap dengan ikan merah goreng untuk ibu kakak dan adik. Kakak langsung tak mahu makan

Aliya sejak-sejak ni tak mahu makan kat rumah. Kalau di rumah umi nya bukan main. kakak makan banyak. adik pun sama.

cuma petang ni aliya nak makan nasi putih dengan ikan goreng tu. sup aliya tak mahu campur dengan nasi sebab aliy ajata rasa pedas. babah buat tak pedas pun sup tu. tapi tak mengapa lah. janji petang aliy amakan banyak. tadi kakak dengan adik makan sama-sama .

esok aliya nak ajak ibu babah adik pergi jalan. rasanya nak bawa ke PPSA lah sebab suasana best je...

Hari ni semua keluarga kami Alhamdulillah. Sihat Sejahtera.

Ingat esok kalau ok nak ajak ibu adik kakak tengok Q1 pulak. Rasanya dah hampir siap. Lagi 20% nak completed.

Q1 khas untuk kakak. Adik dah ada Indah Cempaka :-)

Saturday, May 11, 2013

Aliya tak mahu makan tengah hari hari ni

Hari ni pagi babah masak roti canai dengan nasi goreng telur dadar. adik makan banyak. kakak makan sikit.

Tengah hari babah masak sup ayam. kobis goreng kicap dengan ikan merah goreng untuk ibu kakak dan adik. Kakak langsung tak mahu makan

Aliya sejak-sejak ni tak mahu makan kat rumah. Kalau di rumah umi nya bukan main. kakak makan banyak. adik pun sama.

cuma petang ni aliya nak makan nasi putih dengan ikan goreng tu. sup aliya tak mahu campur dengan nasi sebab aliy ajata rasa pedas. babah buat tak pedas pun sup tu. tapi tak mengapa lah. janji petang aliy amakan banyak. tadi kakak dengan adik makan sama-sama .

esok aliya nak ajak ibu babah adik pergi jalan. rasanya nak bawa ke PPSA lah sebab suasana best je...

Hari ni semua keluarga kami Alhamdulillah. Sihat Sejahtera.

Ingat esok kalau ok nak ajak ibu adik kakak tengok Q1 pulak. Rasanya dah hampir siap. Lagi 20% nak completed.

Q1 khas untuk kakak. Adik dah ada Indah Cempaka :-)

Aliya tak mahu makan tengah hari hari ni

Hari ni pagi babah masak roti canai dengan nasi goreng telur dadar. adik makan banyak. kakak makan sikit.

Tengah hari babah masak sup ayam. kobis goreng kicap dengan ikan merah goreng untuk ibu kakak dan adik. Kakak langsung tak mahu makan

Aliya sejak-sejak ni tak mahu makan kat rumah. Kalau di rumah umi nya bukan main. kakak makan banyak. adik pun sama.

cuma petang ni aliya nak makan nasi putih dengan ikan goreng tu. sup aliya tak mahu campur dengan nasi sebab aliy ajata rasa pedas. babah buat tak pedas pun sup tu. tapi tak mengapa lah. janji petang aliy amakan banyak. tadi kakak dengan adik makan sama-sama .

esok aliya nak ajak ibu babah adik pergi jalan. rasanya nak bawa ke PPSA lah sebab suasana best je...

Hari ni semua keluarga kami Alhamdulillah. Sihat Sejahtera.

Ingat esok kalau ok nak ajak ibu adik kakak tengok Q1 pulak. Rasanya dah hampir siap. Lagi 20% nak completed.

Q1 khas untuk kakak. Adik dah ada Indah Cempaka :-)

Wednesday, May 8, 2013

ALIYA RESIDENCE Q1

Aliya Residence Q1 Sri Permaisuri
- 1280 sft
- Facing KL View
- 2 Car-Parks

- Fully Renovation

- 4R 3B
- Ready 2014

Sales Price RM1.2 Mil

Rental Price RM6k (Neg.) - Fully Furnished

 





 

Aliya & Haziq di Perpustakaan Negeri Shah Alam

Terbaik sebab Aliya dan Haziq seronok bermain dalam tu. Tempat cantik dan banyak buku dan permainan. Ada pokok atas bukit. Kena bawa adik dan kakak selalu lah sebab kakak dan adik akan rasa seronok. Ini pertama kali datang PPSA







Kakak Seronok tapi adik tidur....penat dah sangat sebab adik lasak


Aliya Solat

Aliya solat pandai...comel bila bertudung & bertelekung




Alhamdulillah...kakak rajin bersolat. Adik pun sama tapi masa ni jubah belum beli lagi. Sekarang dah beli. Tunggu nanti shot adik solat pulak dengan babah ibu & kakak