Saturday, May 11, 2013

Aliya tak mahu makan tengah hari hari ni

Hari ni pagi babah masak roti canai dengan nasi goreng telur dadar. adik makan banyak. kakak makan sikit.

Tengah hari babah masak sup ayam. kobis goreng kicap dengan ikan merah goreng untuk ibu kakak dan adik. Kakak langsung tak mahu makan

Aliya sejak-sejak ni tak mahu makan kat rumah. Kalau di rumah umi nya bukan main. kakak makan banyak. adik pun sama.

cuma petang ni aliya nak makan nasi putih dengan ikan goreng tu. sup aliya tak mahu campur dengan nasi sebab aliy ajata rasa pedas. babah buat tak pedas pun sup tu. tapi tak mengapa lah. janji petang aliy amakan banyak. tadi kakak dengan adik makan sama-sama .

esok aliya nak ajak ibu babah adik pergi jalan. rasanya nak bawa ke PPSA lah sebab suasana best je...

Hari ni semua keluarga kami Alhamdulillah. Sihat Sejahtera.

Ingat esok kalau ok nak ajak ibu adik kakak tengok Q1 pulak. Rasanya dah hampir siap. Lagi 20% nak completed.

Q1 khas untuk kakak. Adik dah ada Indah Cempaka :-)

No comments:

Post a Comment