Tuesday, July 16, 2013

Hari ini genap seminggu berpuasa sekeluarga hanya babah ibu kakak adik termasuk baby tanpa mak ayah ibu di rumah

Itulah..bila dah semua tak ada penat juga nak mengurus yang 2 comel pulu pulu ni. kalau masa berbuka bukan main kakak dan adik ni berbuka puasa. habis lah meja bersepah dan air tumpah sana sini.

sebab masa berbuka lah masa kakak adik nak main main :-)

Terpaksa lah babah ibu layan tengok. Bagi babah ibu janji kakak adik makan . :-)

Ini lah gelagat kakak masa berbuka puasa. babah tengok saja sambil tunggu nak suap nasi kat kakak

Kita tengok kakak masa berbuka puasa. nanti kita tengok adik pulak. lagi lah tak larat nak tengok. siap adik isi air dalam pinggan nasi dan tepuk tepuk plak...apa lagi..kotor lah baju tidur adik kakak tu

Ini Kakak Comel yang Pulu Pulu :-)







Tengok kakak...:-)

Nanti tengok adik pulak

Sekian

No comments:

Post a Comment