Thursday, July 18, 2013

Haziq bangun awal pagi ni :-)

Pagi ni adik terbangun pukul 5 am. Macam nak bersahur dengan babah ibu ni :-)

Haziq bersahur makan dengan ibu. Makan sambal bilis yang babah buat. Tak lah pedas tapi memang guna cili blender. Suka Haziq makan. Lapar agaknya. Sambil sambil tu bagi adik makan kuih yang ibu beli.

Nak suap sendiri jugak. Asyik menangis je haziq bila tak dapat suap sendiri

Kakak tidur lena. Karang kakak ni bangun waktu babah ibu sahur.

Bila adik dah jaga awal ni macam macam lah yang adik nak . Itu lah ini lah. Terganggu babah masa kat dapur.

Nak basuh botol nak basuh pinggan mangkuk nak basuh kuali nak cuci dapur :-)

Adik pulak tetiba yak banyak...kena lah cuci kan

Lepas waktu sahur terus adik tak tidur tidur.

Main permainan kejap tetek kejap main permainan kejap tengok tv....mcm tu lah adik bila sorang sorang

No comments:

Post a Comment